سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گرد وخاک و نیز کاهش محسوس دما در نقاط مختلف کشور و کاهش دمای هوا طی 2 روز آینده در نوار شمالی خبر داد.

رگبار باران - طوفان - وزش باد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد امروز (یکشنبه) در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و دوشنبه ـ علاوه بر این مناطق ـ در خراسان شمالی رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش امروز در گیلان، غرب مازندران و شرق اردبیل و دوشنبه در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه در شرق سواحل خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده و در ساعات بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

۲ روز آینده در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

۳ روز آینده نیز در نوار شرقی کشور، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

۳ روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر مواجند.

کد خبر 869774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha